Wdrażamy szkolne budżety partycypacyjne. LAS – laboratorium aktywności i samorządności.

W ramach projektu LAS – laboratorium aktywności i samorządności realizujemy drugą część projektu i wdrażamy szkolne budżety partycypacyjne w Szkole Podstawowej nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi im. Maksymiliana Golisza w Szczecinie oraz w Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie.

Chętni uczniowie z obu szkół intensywnie pracują w grupach wykonawczych i angażują społeczność szkolną do wyrażania potrzeb i zgłaszania projektów do realizacji w ramach budżetu partycypacyjnego.

Zapraszamy do obserwowania działań uczniów na bieżąco:

fanpage projektu LAS- laboratorium aktywności i samorządności na portalu facebook.

Insta – profile projektu LAS – laboratorium aktywności i samorządności prowadzone przez uczniów

SP 41: lasowe41 – budżet realizowany w roku szkolnym 2022/2023

LO V : love_las_2022 – budżet realizowany w roku szkolnym 2021/2022

Zapraszamy także do zapoznania się z publikacją prezentująca przebieg procesu wdrażania budżetu partycypacyjnego w Szkole Podstawowej nr 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie oraz w V Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Asnyka w Szczecinie, 2021/2022. Zapraszamy do lektury:

„LAS – laboratorium aktywności i samorządności. Doświadczenia z procesu wdrażania budżetu partycypacyjnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.”

Więcej informacji o projekcie, badaniach nad samorządnością oraz materiały edukacyjne dotyczące samorządności znajdziesz TUTAJ.

Obrazek przedstawia arkusze papieru, umieszczone na tablicy i zapisane pomysłami na działania.
Zobacz również